29. januar 2011

På blokken

Innimellom montering av strikketøy denne uken har jeg funnet frem tegneblokken. Den har i grunnen fått ligge mer eller mindre urørt etter at barna kom til - Det ble liksom aldri ro til å sette seg ned fullt konsentrert med 2 små personer som krevde min fulle oppmerksomhet. Et og annet Strikketøy var dog mulig å få til, med et øye på strikketøyet og det andre på barna.... 
Fillefrans.

Inspirert etter forrige helgs kurs, fant jeg frem skisseblokken og tegnet for første gang på veldig lenge. Fikk  også en påminnelse på at jeg må bli flinkere til å prioritere å  gjøre mer av det jeg savner i hverdagen. Blir altfor mye jobb og plikter, selv om intensjonene er gode. Sånn blir det når man lider av "flink pike".- Så nå som den yngste er 17 år, var det på høy tid å finne frem skisseblokken og se om man kunne få tilbake noe av godfølelsen. Ser at pennen ikke lystrer like lett som før, men en koselig tidtrøyte har det vært innimellom strikking.


En av mine nieser :)