28. april 2011

Etterlyst: Baby Silk farge 303 og kongelig bryllup

Etter å ha blitt tipset fra Mayen og Wigdis om at bloggen min kan benyttes til etterlysning av manglende garn, gjør jeg det altså nå. Jeg mangler 1 nøste med Baby Silk fra Du store Alpakka i lilla, farge 303. Så om noen kommer innom bloggen min, og har et nøste i denne fargen til overs i garnkurven, er jeg interessert i å kjøpe dette.


Påbegynt Tunika til niese mangler garn....
Ellers må jeg få tipse om boken "knit your own Roayl Wedding". Må innrømme at jeg ikke helt har klart å opparbeide den store interessen for det forestående bryllupet, (selv om jeg er spent på kjolen), så må en av og til la se seg imponere over alt som følger med. Jeg fant innslaget hos Strikk og Tøys og deler den gladelig videre fra Youtube.



Ta gjerne også en kikk på omtalen av boken i det Graham Norton Show. Rett og slett ganske hysterisk. God fornøyelse. :)